Apareix un cadàver al riu Segura a l'altura d'Orihuela
Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant van participar en el rescat del cadàver
Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant han recuperat este dilluns un cadàver al Segura a Orihuela, segons han detallat en un comunicat. El cos l'han vist en un pont del riu a a ciutat, prop del casino.
Els bombers han detallat que els han mobilitzat per l'avís "d'un cos inert" al riu poc abans de les 9 del matí. Després de l'avís, han mobilitzat material de rescat subaquàtic i han fet una recerca pel riu "fins a localitzar cos, i la posterior recuperació", han detallat. El cadàver l'han entregat en custòdia a la policia judicial.
La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver, del qual de moment ha transcendit que és d'un home i que no mostra signes de violència.