Els accessos a València per l’A-3, la V-31 i la CV-35 sumen deu quilòmetres de cua
Les principals carreteres de l’àrea metropolitana de València pateixen diverses retencions des de les 17:00 hores
Tres dels principals accessos a València sumen deu quilòmetres de retenció. Hi ha embossos a l’A-3 en direcció a l’avinguda del Cid, a la CV-35 cap a l'avinguda de les Corts Valencianes i a la pista de Silla per l’accés sud (rotonda a la avinguda d'Ausiàs March). Diverses de les principals carreteres i autovies de l’àrea metropolitana han tornat a registrar retencions des de les 17:00 hores. Passades les 19:25 hores, la majoria dels embossos s’estaven dissolent.
A-3 (autovia de Madrid): quatre quilòmetres de retenció entre Mislata i València en sentit d’entrada a la capital, per l’avinguda del Cid. Esta carretera ha registrat a la vesprada quatre quilòmetres de trànsit lent entre Loriguilla i Xiva, però a causa d’obres. Este últim problema ja s’estava solucionant cap a les 19:30 hores.
CV-36: 2,3 quilòmetres entre el Forn d’Alcedo i Picanya, en sentit cap a l’A-7 (bypass).
A-7 (bypass): menys d’un quilòmetre de circulació lenta entre els termes de Picassent i Torrent, en sentit cap a Barcelona, per un accident. Este tram ha arribat a acumular tres quilòmetres d’embós. La mateixa autovia té una altra incidència al nord de València, a l’altura del terme del Puig, per un vehicle incendiat que no causa retenció.
V-31 (pista de Silla): tres quilòmetres de retenció entre Alfafar i el Forn d’Alcedo, en sentit d’entrada a València.
CV-35 (pista d’Ademús o autovia de Llíria): quatre quilòmetres entre la Coma (Paterna) i Benimàmet-Beniferri, en sentit d’entrada a València.
V-30 (autovia al costat del nou caixer del Túria): tres quilòmetres entre el Forn d’Alcedo i Mislata, en sentit cap a l’A-7 (bypass).
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Temporal hivernal a la vista
-
Almenys 40 persones mortes i 115 ferides, algunes en estat crític, en l'incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?
-
Onze persones ateses i cinc hospitalitzades per l'incendi d'una finca de Paiporta