650.000 euros per a promocionar la Comunitat Valenciana al Regne Unit

La campanya promoguda per la Genralitat pretén pal·liar els possibles efectes del Brexit.

Campanya de promoció turística davant el Brexit
Campanya de promoció turística davant el Brexit / GVA

La Generalitat destinarà 650.000 euros a una campanya promocional específica per al mercat britànic per a pal·liar els possibles efectes del Brexit. Les accions començaran en el pròxim World Travel Market que se celebra a Londres del 4 al 6 de novembre.

Amb el lema "Always Brit Friendly", la campanya basa la seua estratègia en les emocions i té com a objectiu que el territori valencià, especialment Costa Blanca i Benidorm, siguen destinacions on, al marge del Brexit, el turista britànic sempre siga ben rebut.

Així ho han donat a conéixer el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, qui ha assegurat que tindrà “presència multimèdia”. A més, ha recordat que paral·lelament l'AVT està emprenent altres accions per a tractar de diversificar l'oferta i, dins del mateix mercat britànic, buscar nous segments.

També et pot interessar