Yolanza Díaz presenta a Alacant el Fòrum Mediterrani Occidental
La vicepresidenta segona i ministra de Treball es reunirà aquest dilluns amb Ximo Puig, Mónica Oltra i Héctor Illueca
La ministra de Treball i Economia Social i vicepresidenta segona del govern espanyol, Yolanda Díaz, presenta aquest dilluns a la Casa Mediterrani de la ciutat d'Alacant, juntament amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, el Fòrum Mediterrani Occidental.
Amb motiu de la presidència d'Espanya d'aquest espai de cooperació, la capital de l'Alacantí acollirà l’octubre vinent la reunió sectorial dels ministeris de treballs del "Diàleg 5+5". Des de la ribera europea hi participen Portugal, Espanya, França, Itàlia i Malta. Des de l'africana, el Marroc, Algèria, Líbia, Mauritània i Tunísia.
Abans de participar en aquest acte, Díaz i Puig mantindran una reunió de treball. La vicepresidenta segona també abordarà l'agenda social i l'ocupació juvenil amb la vicepresidenta de la Generalitat i consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra.
Per últim, la ministra de Treball es reunirà amb el nou vicepresident segon de la Generalitat i conseller d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Héctor Illueca, que fins a la setmana passada era director de la Inspecció de Treball i Seguretat Social.
Més llegit
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Maribel Vilaplana trenca el silenci amb una carta oberta als mitjans de comunicació
-
Les forces de seguretat intensifiquen la recerca dels tres fugitius que han protagonitzat tirotejos a l'Horta Sud
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
El funeral d'estat per les víctimes de la dana serà el 29 d'octubre a la Ciutat de les Arts de València