Vox abandonarà el govern d'Almassora si el PP no expulsa edils que van demanar passar a no adscrits
Els edils van abandonar la formació i es mantenen en l'equip de govern com a no adscrits
La presidenta de Vox a la província de Castelló, Llanos Massó, ha advertit este divendres que la seua formació abandonarà el govern d'Almassora (Plana Alta) si el PP no expulsa els dos edils de la formació de Santiago Abascal (Vicente Martínez-Galí i José Martínez Gozálvez) que han anunciat la seua baixa com a afiliats del partit i han demanat passar al Grup de No Adscrits.
"Hem demanat als dos regidors que entreguen l'acta per coherència i respecte als votants, però si no ho fan, nosaltres no governarem amb dos trànsfugues, per la qual cosa espere que el PP tampoc ho faça i mantinga l'acord de govern signat amb Vox", ha indicat Massó.
La presidenta de Vox ha qualificat la situació en què ha quedat l'equip de govern d'Almassora de "complexa" i ha lamentat que l'alcaldessa no haja accedit a reunir-se amb ella per a saber com queda esta qüestió, "al·legant que estava ocupada i que hi havia coses importants". Així mateix, ha informat que la presidenta provincial del PP, Marta Barrachina, li ha indicat que "no hi ha urgència i que podria parlar del tema amb ella, amb el secretari general o amb qui fora".
"Preteníem aclarir la situació com més prompte millor, ja que dilluns hi ha ple a l'Ajuntament i la nostra portaveu, Elena Gonzaléz, ha de saber si continuarà liderant l'acord de govern o passarà a exercir una oposició seriosa i raonable", ha subratllat.
Massó ha reconegut que va cometre un "error" en designar estos dos regidors en les llistes de Vox. "L'important és que es complisca el pacte de govern a Almassora, que és amb Vox i no amb estos regidors", ha conclòs.
El portaveu de Compromís a la Diputació, David Guardiola, ha demanat al PP d'Almassora que assumisca la seua responsabilitat i garantisca la governabilitat del municipi, i ha lamentat que Massó "haja decidit enfundar-se en el seu vestit de joc de trons". També ha afegit que Vox "s'aprofitarà de la situació i farà un xantatge sobre l'Ajuntament, propiciat per la irresponsabilitat del PP".
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
Un turisme cau en les vies del Tram a la Vila Joiosa i obliga a tallar la línia fins al Campello
-
La pluja i un seguit d'accidents i avaries causen retencions quilomètriques als accessos a València
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt