El regidor de Seguretat de Montcada, enmig d’una baralla per uns insults a Sánchez durant una revetlla

Martín Pérez nega que haja comés una agressió, mentre que el PP en demana la dimissió

El regidor de Montcada, en una baralla / À Punt NTC

Uns insults dirigits al president del govern espanyol, Pedro Sánchez, van fer saltar el regidor de Seguretat de Montcada, Martín Pérez, la matinada d'este dissabte, en una revetlla. Eren aproximadament les quatre de la matinada, quan va saltar de l'escenari i es va llançar contra el públic, on hi havia grups de menors. Segons ha explicat, ho va fer per posar fi a una baralla que s'havia originat entre joves, el dia en què se celebrava la Nit de l'Embotit.

Testimonis presencials neguen eixa versió, i asseguren que només s'estaven proferint càntics contra el president de l’executiu central i que la baralla va començar precisament quan el regidor es va llançar decidit a intervindre.

El Partit Popular ja ha anunciat que portarà a la Fiscalia la conducta del regidor socialista, marit de l'actual alcaldessa i en demana la dimissió. L'edil nega que haja comés una agressió.

En l'incident, la policia no va identificar ningú i ni ningú va resultar ferit. Només el mateix regidor va haver de ser atés en l'ambulància per les raspades en els genolls que es va fer en la caiguda de l'escenari.

També et pot interessar

stats