Camps presenta un equip amb més de cent persones amb el qual busca tornar a "liderar" el PPCV

L'organigrama el formen exalcaldes populars, com Emma Iranzo (Requena), Sonia Castedo (Alacant) i Mercedes Alonso (Elx)

L'expresident de la Generalitat, Francisco Camps, durant l'acte d'este dimecres / À Punt NTC

L'expresident de la Generalitat i del Partit Popular Francisco Camps ha presentat este dimecres al matí a Alacant el seu equip de campanya per al pròxim Congrés Regional del PP de la Comunitat Valenciana, per al qual encara no hi ha data. Un organigrama que formen més de cent persones, entre les quals hi ha exalcaldes populars, entre ells Emma Iranzo, exalcaldessa de Requena, i Sonia Castedo i Mercedes Alonso, exalcaldesses d'Alacant i Elx, respectivament.

Camps ha insistit que vol liderar el partit per a aconseguir que el Partit Popular torne a governar la Comunitat Valenciana i Espanya amb majoria absoluta en les pròximes eleccions, previstes per al 2027. “Vull tornar a guanyar, vull guanyar i vull que tots guanyem”, ha emfatitzat.

A Camps l'han acompanyat la seua “cap de campanya”, Inés Peiró, que també és regidora del PP i membre de l'equip de govern de l'Ajuntament de la Pobla de Vallbona, i Sonia Castedo. Peiró ha sostingut que l'equip “vertebra” la Comunitat i que el seu comité polític el conformen com a “líders provincials” Castedo a Alacant, Vicent Aparici a Castelló i Emilio Llopis a València.

Segons l'excap del Consell, perquè el seu partit recupere la majoria absoluta en les Corts —l'última va ser el 2011 amb ell com a candidat— cal mobilitzar militants i ciutadania, a més de “reobrir” les seus de la formació en els municipis de la Comunitat Valenciana, perquè tinga “dinamisme i presència social en tots els racons del territori”.

En este punt, ha recordat que el PPCV “va patir una derrota electoral” el 2015 i el 2019, coincidint amb els anys en què es van iniciar les dos legislatures en les quals els governs del Botànic van estar en el Consell, i ha apuntat que “per sort” la seua formació, a pesar que ja està al capdavant de la Generalitat, “encara ha d'estar en coalició amb un altre partit polític”.

També et pot interessar

stats