Rubalcaba, extremadament greu
Sánchez l'ha visitat a l'hospital directament des de Romania, després d'abandonar la cimera dels líders europeus.
L'estat de salut de l'exvicepresident del govern espanyol i exsecretari general del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, és d'"extrema gravetat" després de l'ictus que va patir aquest dimecres, segons l'últim comunicat mèdic difós aquest dijous per l'Hospital Universitari Puerta de Hierro de Majadahonda, on es troba hospitalitzat.
Els serveis d'urgències van atendre a les 18:12 hores de dimecres Rubalcaba al domicili, on li van practicar una primera atenció, després de la qual el traslladaren al centre hospitalari.
Fonts de l'hospital havien informat que les 72 hores posteriors a l'ictus serien fonamentals per a valorar l'evolució del pacient.
El president del govern d'Espanya, Pedro Sánchez, va visitar-lo a l'hospital on es troba ingressat vora les 20:00 hores. Sánchez va desplaçar-se directament des de Romania, després d'abandonar la cimera dels líders europeus.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
Més vist
Més escoltat
-
02.11.2025 | El que ningú els conta del futbol
-
03.11.2025 | 90 minuts
-
03.11.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Manu Yarza, una de les figures més destacades de la nova generació gastronòmica
-
02.11.2025 | El futbol més nostre
-
03.11.2025 | ContrÀpunt
-
03.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Primera Part