El rei emèrit arriba a l'estadi Stamford Bridge per a veure el partit entre el Chelsea i el Reial Madrid
Aquest dimecres Joan Carles I visita Espanya per segona vegada des que se'n va anar als Emirats Àrabs Units, l'agost del 2020
El rei emèrit Joan Carles I ha arribat amb cotxe aquest dimarts de vesprada a l'estadi Stamford Bridge, a la ciutat de Londres, per a veure el partit de tornada que disputen el Chelsea i el Reial Madrid en els quarts de final de la Lliga de Campions. Qui va ser cap de l'Estat assisteix al xoc futbolístic unes hores abans de tornear a Espanya, en la que serà la segona visita des que se'n va anar als Emirats Àrabs Units, l'agost del 2020. Com va ocórrer la primera vegada, l'emèrit aterrarà a Vigo, des d'on es traslladarà a Sanxenxo, on es preveu que continue fins diumenge. No obstant això, al contrari que fa un any, no sembla que estiga previst un retrobament familiar a Madrid. Almenys, en l'agenda oficial dels reis no figura cap acte d'aquest tipus.
Joan Carles I estava a la capital d'Anglaterra, on anit va acudir a un exclusiu club, al costat de diverses persones més, segons ha informat aquest dimarts el Daily Mail, que ha publicat diverses imatges.
Així mateix, s'havia assenyalat que anava a tindre un dinar privat amb Carles III, a la coronació del qual, el 6 de maig, no està previst que assistisca, si bé l'ambaixada britànica a Madrid va negar-ho.
Més llegit
-
Després de vint anys d'espera, reobrin la capella de la Comunió de l'església de les Santes Justa i Rufina
-
Trump amenaça de colpejar l’Iran “vint vegades més fort” si bloqueja el petroli a l’estret d’Ormuz
-
Vox acusa l’esquerra de condemnar Mazón abans que la justícia i el PSPV i Compromís veuen prou indicis per a investigar-lo
-
Von der Leyen diu que Europa "ja no pot confiar" en un sistema basat en regles
-
La boira complica la circulació en trams de l'A-3, l'A-35 i l'A-7
-
Les gaiates, reminiscència dels fanalets que guiaren els fundadors de Castelló
Més vist
Més escoltat
-
10.03.2026 | 90 minuts
-
10.03.2026 | Cadena de valor | La guerra a l’Iran sacseja els mercats
-
09.03.2026 | ContrÀpunt
-
09.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Especial Magdalena 2026 | Tercera Part
-
09.03.2026 | Les notícies del migdia
-
09.03.2026 | Cadena de valor | L’impacte de la crisi energètica en els mercats i el camp valencià