Rebutgen modificar el nom de l’avinguda Joan Carles I d’Elx
Compromís va presentar una moció per a canviar el nom del rei emèrit pel d’Asunción Ibarra.
El ple de l’Ajuntament d’Elx ha votat en contra de la moció presentada per Compromís per a canviar el nom de l’avinguda Joan Carles I pel d’Asunción Ibarra, propietària de la finca on es va trobar fa més d’un segle el bust iber de la Dama d’Elx.
Compromís, que governa a la ciutat amb el PSPV-PSOE, justifica la seua iniciativa en els últims escàndols en l’entorn de la casa reial i per a complir amb el doble objectiu de recuperar la memòria històrica i feminitzar la ciutat.
Els socialistes no han fet costat al seu soci de govern, però assenyalen que haurien donat suport si la moció només fora per a posar un carrer a Ibarra. La iniciativa també ha sigut rebutjada per la resta de grups de l’oposició com a PP, Ciutadans, Vox i el regidor no adscrit.
Més llegit
-
Tres nous terratrémols de fins a 4,5 graus sacsegen una zona pròxima a l’epicentre del sisme del Tibet
-
Pradas considera que “ningú hauria d’estar imputat” en la causa de la dana perquè va ser “un tsunami”
-
El retorn a les segones residències de la Safor posa de manifest els estralls de la dana
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
La falta de bolets per la sequera i les altes temperatures posa en perill el turisme rural de l'interior de Castelló
-
Consulta els talls de trànsit amb motiu de la Mitja Marató de València