El president Mazón i la consellera Núñez es reuniran dimarts amb els bombers forestals
La responsable d'Interior assegura que s'han estudiat "totes les alternatives possibles per a arreglar el desastre que va deixar el govern del Botànic"
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, i la consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez, han anunciat que el dimarts 23 d'abril es reuniran amb els representants sindicals dels bombers forestals de Sgise (Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d'Emergències) per a acabar de definir el futur d'aquest servei "possibilitant la seguretat i l'estabilitat dels seus treballadors en un marc laboral seriós i rigorós".
Segons un comunicat de la Generalitat, així ho van acordar en la reunió de treball que van mantindre aquest dimecres el president de la Generalitat i la consellera de Justícia i Interior per a avançar en les solucions relacionades amb la gestió de Sgise. Núñez ha explicat que "fa mesos que estan en contacte permanent amb els representants dels treballadors, i treballem en un pla estratègic que continga els elements essencials per a garantir la viabilitat del servei de bombers forestals".
"Hem estudiat totes les alternatives possibles per a arreglar el desastre que va deixar el govern del Botànic: una empresa sense estructura, unes plantilles incompletes amb centenars de demandes de treballadors, uns mitjans materials antiquíssims i el manteniment dels quals es paga a preu d'or, o unes bases i instal·lacions indignes", ha remarcat la consellera.
El Consell "reafirma el compromís amb els bombers forestals, així com la determinació per a revertir els problemes que arrossega un model operatiu caduc, amb nombroses disfuncionalitats que han de solucionar-se per a protegir l'interés general dels alacantins, castellonencs i valencians, així com el valuós patrimoni natural de la Comunitat Valenciana", ha conclòs Núñez.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco