Mireia Mollà renuncia a continuar a les Corts i competirà per l'alcaldia d'Elx
La diputada de Compromís abandonarà el parlament valencià després de 12 anys d'activitat.
La diputada autonòmica i regidora de l'Ajuntament d'Elx (Baix Vinalopó), Mireia Mollà, no optarà a les primàries per a encapçalar la llista de la Compromís per Alacant a les Corts Valencianes.
En una compareixença davant els mitjans de comunicació, Mollà ha anunciat la decisió de tancar "una etapa molt important" al parlament valencià i la voluntat de centrar els esforços en competir per l'alcaldia d'Elx.
Mollà posarà fi a una etapa de 12 anys com a portaveu de la coalició a les Corts, en què ha destacat per la denúncia en casos de corrupció com la causa Cooperació, que va dur a la presó l'exconseller Rafael Blasco.
L'encara diputada autonòmica de Compromís s'ha mostrat orgullosa d'haver participat en el "canvi polític després de 20 anys del govern del PP" i ha defés que el seu nou estatuts no disminuirà la capacitat d'influència en favor de la ciutat del Baix Vinalopó, en cas que guanye les primàries a l'alcaldia. Més encara, ha posat en valor les connexions que ha fet com a diputada "perquè la meua veu s'escolte i siga molt més capaç d'aconseguir les millores que Elx necessita per part del govern autonòmic".
En aquest sentit ha apuntat a Mònica Oltra –a la qual s'ha referit com "la futura presidenta de la Generalitat"– perquè "es comprometa amb els il·licitans molt més del que ha passat aquests quatre anys".
Més llegit
-
El govern portarà al Congrés divendres dos decrets amb la renovació automàtica del lloguer i més protecció contra els desnonaments
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Canvia la dinàmica meteorològica i es revertix la tendència seca
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
Més vist
-
29.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
29.09.2026 | Informatiu migdia
-
Panorama | La Intel·ligència Artificial, les donacions en vida i la crisi del xicotet comerç
-
26.09.2026 | Gala d'elecció de les candidates a falleres majors de València 2027
-
28.09.2026 | Informatiu nit