Mazón compareixerà en la comissió d’investigació de la dana a les Corts dimarts a les 16:00 hores
El president de la Generalitat en funcions hi havia demanat comparéixer per a exposar les iniciatives que ha impulsat en la recuperació
Dimarts a les 16:00 hores: és l’hora fixada perquè el president de la Generalitat en funcions, Carlos Mazón, comparega en la comissió d'investigació sobre la dana de les Corts, segons han acordat este divendres la mesa d’este òrgan parlamentari. En eixa mateixa jornada i a eixa hora està programada la intervenció d'altres ministres, entre ells el d'Interior, o l'exministra Teresa Ribera, encara que la ministra portaveu, Pilar Alegría, va assenyalar que no tenien previst acudir, perquè no estan obligats.
Cal recordar que Mazón va sol·licitar este dimecres comparéixer en la sessió d'eixa comissió, que ja estava convocada per a l'11 de novembre, amb la finalitat d'exposar "les actuacions dutes a terme per la Generalitat per a la recuperació social i econòmica de les zones afectades per la riuada i tot allò que consideren els grups que constituïxen la mateixa".
La mesa de la comissió d'investigació, on tenen majoria el PP i Vox, s’ha reunit per a modificar l'orde del dia de la reunió del dimarts, on estaven citats el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, els ministres María Jesús Montero, Fernando Grande-Marlaska i Margarita Robles, l’exministra Teresa Ribera i la delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, els quals ja han anunciat que no hi acudiran perquè no estan obligats a fer-ho, segons va explicar la ministra Alegria.