El govern espanyol anuncia una inversió de 10.000 milions d'euros per a afrontar la despoblació
Pedro Sánchez ha presentat Pobles amb Futur: un pla per a la cohesió i transformació del país, amb 130 mesures per a garantir la igualtat de drets i crear oportunitats
El president del govern, Pedro Sánchez, ha presentat aquest dissabte el projecte Pobles amb Futur: un pla per a la cohesió i transformació del país, en el qual ha plantejat la despoblació com un "repte democràtic" i ha apostat per avançar en un procés de transformació "que no deixe a ningú arrere".
Durant l'acte, el cap de l'executiu central ha defensat el món rural i la lluita contra la despoblació per a aconseguir la igualtat de drets i la creació d'oportunitats. Amb el nou pla, l'objectiu és aconseguir una "cohesió territorial" i un impuls a l'activitat econòmica d'aquests llocs.
"La nostra batalla contra la despoblació i pel món rural és sincera, decidida i compromesa fins al final", ha proclamat Sánchez durant la seua intervenció, en la qual ha presentat els eixos d'aquest pla de 130 mesures i que comptarà amb una inversió de 10.000 milions d'euros dels fons europeus.
En el seu discurs, Sánchez ha reconegut l'elevada concentració de persones en entorns urbans i ha posat el focus en les dificultats de la ciutadania del món rural a l'hora d'accedir a certs serveis.
Més llegit
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana