El govern central autoritza licitar les àrees de servei de l'AP-7 i l'AP-4
Hi ha set àrees valencianes afectades: la de Benicarló, la Plana, Sagunt, la Ribera, la Safor, Sant Antoni i la Marina.
El Consell de Ministres ha autoritzat el Ministeri de Foment a licitar la concessió de les àrees de servei de l'AP-7, en els trams Tarragona-València i València-Alacant, i de l'AP-4 (Cadis-Sevilla). Aquestes autopistes revertiran a l'Estat l'1 de gener, data en què passaran a ser gratuïtes.
En el cas de la Comunitat Valenciana, seran set àrees: la de Benicarló, la Plana, Sagunt, la Ribera, la Safor, Sant Antoni i la Marina.
La modalitat de contracte serà concessió de serveis per un termini de cinc anys. L’empresa concessionària assumirà la conservació i l’explotació de les instal·lacions existents al costat de l’AP-7 i s’haurà de fer càrrec de les operacions de reforma i millora.
L'explotació de les àrees de servei reportarà el corresponent pagament d'un cànon anual a favor de l'Administració General de l'Estat.
En el cas de l'AP-7, els cànons sumen prop de 3 milions d'euros i el valor estimat dels contractes supera els 218 milions.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària