Errejón critica la proposta d’Almeida d’endur-se una mascletà a Madrid
El líder de Més País, que ha visitat les Falles de València, ha remarcat que no tots els madrilenys comparteixen aquesta “mirada folkloritzant” la cultura valenciana
Íñigo Errejón, líder de Més País, ha criticat aquest dissabte a València la promesa de l’alcalde de Madrid, José Luis Martínez Almeida, d’organitzar una mascletà a la capital espanyola si l’alcaldable del PP a l'Ajuntament de València, María José Catalá, governa després de les pròximes eleccions autonòmiques del 28 de maig.
El diputat madrileny ha explicat –en valencià– que li va fer “una mica de vergonya” escoltar les paurales de Martínez Almeida. Durant aquesta nova visita a València per a gaudir de les Falles amb la plana major de Compromís, també ha remarcat que no tots els madrilenys comparteixen aquesta “mirada folkloritzant” de la cultura valenciana.
En companyia de l’alcalde de València, Joan Ribó, i el candidat a la presidència de la Generalitat de Compromís, Joan Baldoví, Errejón ha lloat la tasca dels “companys i companyes” de la coalició valencianista en els governs locals i en l’autonòmic.
En aquesta línia, ha admés que li fa “enveja” aquesta situació i que vol importar a Madrid aquestes polítiques que assegura que han fet de València i del País Valencià un lloc “més bonic, més obert, amb més autoestima, amb més orgull i més mirada de futur”.
Més llegit
-
L’alcalde de Jérica defén la seua innocència i diu que l'han denunciat adults
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
Oratge més estable per als pròxims dies
-
La jutgessa de la dana cita Feijóo el 9 de gener i fixa el cara a cara entre Pradas i Cuenca el 12
-
Un jutjat investiga l'alcalde de Jérica, del PP, per presumpta agressió sexual a dos menors