El Consell dona llum verda a la nova societat que gestionarà À Punt
Un consell d’administració de huit persones dirigirà la Corporació Audiovisual de la Comunitat Valenciana i supervisarà el personal de la televisió autonòmica
El Consell ha aprovat este dimarts la constitució de la Corporació Audiovisual de la Comunitat Valenciana (CACVSA). Un consell d’administració integrat per huit persones gestionarà À Punt i el personal de la ràdio i la televisió.
D’esta manera, la nova corporació, constituïda com una societat mercantil, substituirà la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) i la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SMAC), que gestionaven fins ara este servei públic. En el mateix ple, el Consell ha ratificat el nomenament del Consell d’Administració i s’han aprovat els estatuts de la nova corporació.
Així mateix, la reunió del Consell ha donat llum verda a la subscripció de 60.000 accions per un valor nominal d’un euro cadascuna per a constituir el capital social de la corporació.
El nou ens, doncs, subrogarà les funcions de l'anterior Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació i la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació. No obstant això, la Generalitat ha anunciat que abans farà una auditoria de personal per a analitzar la categoria professional i altres aspectes de la plantilla, com ara els drets econòmics adquirits o els drets socials.
El nou model de gestió de la televisió pública va veure la llum al juny, quan es va aprovar a les Corts la llei de la Corporació Audiovisual de la Comunitat Valenciana, que implicava derogar la llei de creació d'À Punt del 2016.
Més llegit
-
La UPV no retirarà el grafit que demana presó per al president Mazón
-
Una família colombiana estudia presentar una denúncia per l'abús policial patit a València
-
L’adolescent ofegat a Bunyol va patir un accident quan feia una activitat supervisada
-
Jornada de llargues cues per a passar davant de la Mare de Déu dels Desemparats
-
Artistes valencians es deslliguen dels festivals que gestiona un fons proisraelià
-
La família d’un britànic trobat mort a Benidorm exigeix que s’investigue com un homicidi
-
L'acusació de la CGT entrega a la jutgessa un informe amb 357 "errades crítiques" en la gestió de la dana
-
L’Aemet activa l’avís groc per tempestes este dijous i divendres a Alacant i València
-
Col·lapse a les entrades a València: la Pista de Silla suma díhuit quilòmetres de cua i la V-30 quinze cap al port
-
Un aparatós accident acaba amb un camió que cau al barranc de Poio
Més vist
-
Cal registrar les gallines d'autoconsum per a evitar una sanció
-
21.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
Valencians al món | Saxònia
-
21.05.2025 | Informatiu nit
-
21.05.2025 | La via verda
-
21.05.2025 | Atrapa'm si pots
-
Emergències | Capítol 9
-
20.05.2025 | La via verda
-
20.05.2025 | Grada
-
21.05.2025 | Bona vesprada, Comunitat Valenciana | Segona part
Més escoltat
-
21.05.2025 | Línia de fons
-
20.05.2025 | 90 minuts
-
20.05.2025 | Retallades en les Escoles Oficials d’Idiomes
-
20.05.2025 | “Protagonistes”, disseny i il·lustració amb consciència
-
20.05.2025 | Tertúlia d'actualitat
-
21.05.2025 | 90 minuts
-
20.05.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
21.05.2025 | Andrés Barrios, un gran del flamenc híbrid, actua en el cicle Nits del Flamenco al Castell d’Alaquàs
-
21.05.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
20.05.2025 | A poqueta nit | Primera Part