Un tornado prop de Carcassona, a França, deixa almenys 39 ferits i 300 cases afectades

El tornado, d'una particular violència, ha sacsejat en només dos minuts la localitat de Pomars, de poc més d’un miler habitants

Un tornado prop de Carcassona, a França

El tornado que este dilluns a la vesprada va assolar un poble a prop de Carcassona, al sud de França, ha causat 39 ferits, una quinzena dels quals han hagut de ser hospitalitzats, tal com ha explicat este dimarts al matí la subprefecta Emmanuelle Plantier-Lemarchand.

En una entrevista a l'emissora France Info, la subdelegada del govern en el departament de l'Aude ha precisat que a primera hora d'este matí els bombers continuaven treballant a Pomars per a assegurar-se que no hi havia cap víctima a l'interior de les 300 cases que s’han vist afectades.

Plantier-Lemarchand, que ha precisat que s'havien verificat ja 200 d'eixos habitatges, ha insistit que no tenia notícia que hi haguera cap desaparegut.

El tornado, d'una particular violència, ha sacsejat la localitat de Pomars, de poc més de mil habitants, en només dos minuts.

Un front de tempestes va recórrer dilluns a la vesprada i a la nit el sud de França i va provocar pertorbacions en els transports, amb carreteres i vies fèrries tallades i problemes en el trànsit aeri als aeroports de Bordeus, Tolosa, Marsella i Niça, i també als de París. Així ho ha indicat el ministre de Transports, Philippe Tabarot, en el seu compte d'X.

També et pot interessar

stats