Un turista espanyol, agredit amb un cúter al centre de París
L'home ha sigut hospitalitzat i està fora de perill i a l'agressor han detingut
Un turista espanyol ha resultat ferit aquest dissabte després de ser agredit amb un cúter en el centre de París, segons ha informat la Fiscalia de la capital francesa, que ha obert una investigació policial per temptativa d'homicidi.
L'home, que passejava per una de les artèries principals de la capital, la Rue Rivoli, on s'ubica el Museu del Louvre, ha sigut hospitalitzat i està fora de perill.
Segons la Fiscalia, a l'agressor l'ha detingut immediatament.
La premsa francesa ha informar que la víctima anava acompanyada per una dona que no ha resultat ferida i ha destacat que l'agressor estava ebri.
El perfil de l'autor ha portat els investigadors a descartar inicialment la pista terrorista.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
Reobri el Mercat Central amb 45 parades tancades després de l'incendi