Un avió de càrrega d’Amazon s’estavella a l’aeroport de Miami
L’aeronau, un Boeing 767-300 de Prime Air, s’ha eixit de la pista després d’aterrar, ha xocat amb diversos vehicles i s’ha incendiat
Un avió de càrrega amb el logotip d’Amazon s’ha estavellat este diumenge després d’eixir-se de la pista en aterrar a l’Aeroport Internacional de Miami, segons ha informat l’Administració Federal d’Aviació dels Estats Units (FAA).
La FAA ha indicat en el seu perfil de X que el vol 7598 de Prime Air s’ha eixit de la pista cap a les 14:00 hores, hora local (20:00 GMT). L’aeronau implicada és un Boeing 767-300 que havia enlairat de l’Aeroport Internacional Luis Muñoz Marín de San Juan, a Puerto Rico.
Després d’eixir-se de la pista, l’avió ha xocat amb diversos vehicles. Més de 60 unitats del Cos de Bombers i Rescat de Miami-Dade s’han desplaçat fins al lloc de l’accident.
Els bombers han explicat que, en arribar, han trobat l’aeronau incendiada, amb flames intenses i una gran quantitat de fum. "Els bombers estan treballant per a extingir l’incendi i atendre els ferits", ha informat el departament.
De moment, es desconeix el nombre de persones ferides en l’accident.
L’aeroport de Miami ha informat que l’aeronau ha quedat immobilitzada a l’extrem nord-est de les instal·lacions i que totes les pistes i vies de rodalia continuen tancades, per la qual cosa s’han suspés tots els enlairaments i aterratges.
Les imatges difoses en les xarxes socials mostren l’aeronau enmig d’una carretera, amb una gran columna de fum i flames darrere.