Protestes i restriccions al trànsit per la cimera del G7 a Biarritz
Els manifestants rebutgen la cimera i reclamen “un mon millor”.
Milers de persones han iniciat una marxa des del port francés d'Hendaia en protesta per la reunió del G7 que té lloc des d'aquest dissabte a la veïna ciutat de Biarritz, encapçalades per una pancarta que porta el lema "No al G7, construint un altre món des d'Euskal Herria".
Els manifestants coregen consignes i agiten banderes dels diferents col·lectius que participen en la contra-cimera convocada de forma paral·lela a la reunió que el G7 celebra a Biarritz (França)
La reunió del G7 a Biarritz està afectant el trànsit de vehicles entre Espanya i França. Per mesures de seguretat, el pas de camions cap a França està restringit fins dilluns als passos fronterers de Guipúscoa, Navarra i Osca.
Amb tot, el Departament de Seguretat basc ha informat que no s’han registrat retencions a la frontera d’Irun. Els últims dies la densitat de trànsit s’ha intensificat i va arribat a nou quilòmetres de retencions aquest dijous.
Més llegit
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Onze famílies denuncien incompliment de contracte per vora quaranta cases a Godelleta encara en obres
-
La Cambra de València alerta que calen 133.000 vivendes noves fins al 2030 a la província
-
La Comunitat Valenciana registra 429 morts per calor des de juny, un 60% més que l’any passat
-
La defensa del nebot de Blasco demana la nul·litat del juí pel desviament de fons de l'Hospital General de València
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA
-
17.09.2025 | Esports À Punt