Localitzen vius dos dels tres espanyols desapareguts després de les riuades al Nepal
L'última actualització eleva les víctimes a 626
Les autoritats del Nepal han anunciat que estan en contacte amb un segon ciutadà espanyol al qual es donava per desaparegut, després que este divendres es rescatara un dels tres espanyols desapareguts després de la forta riuada que va arrasar el districte de Rasuwa, a la frontera amb la Xina.
En el seu últim balanç d'este matí, la Junta de Turisme del Nepal eleva a dos el nombre d'espanyols rescatats i afegix que estan en situació de "comunicació" amb ells, sense donar més detalls.
D'acord amb l'últim balanç d'este dissabte, els efectius de salvament nepalesos han rescatat o contactat ja amb 187 estrangers que romanien sense localitzar després de l'enorme crescuda registrada el dimecres del riu Bhotekoshi, i que ha deixat ja 626 morts al Nepal, més altres set a la regió autònoma xinesa de Tibet. L'oficina ha detallat que continuen sense localitzar 622 turistes després del desastre, dels quals, 473 són estrangers, majoritàriament indis, 98.
El divendres, el govern del Nepal havia publicat una llista amb les identitats de més de 600 turistes desapareguts, entre ells dos dones i un home espanyols. Igualment, el Ministeri d'Afers Estrangers espanyol, que va informar dijous de quatre espanyols desapareguts, va rebaixar la xifra a tres.