Quatre morts i diversos ferits en un atac amb arc i fletxes a Noruega
La policia no ha confirmat el nombre de baixes, però sí que ha detingut ja l’autor dels atacs, que sembla que actuava a soles
Almenys quatre persones han sigut assassinades i altres han resultat ferides a causa dels atacs d’un home armat amb un arc i fletxes a la ciutat Noruega de Kongsberg.
Aquest dimecres, un home armat amb un arc i fletxes ha fet diversos atacs en una gran extensió de terreny de la ciutat noruega de Kongsberg.
El cap de la policia del municipi, Oeyvind Aas, ha informat que ja està detingut i que, segons les primeres investigacions, actuava tot sol. Ha confirmat que algunes persones han resultat ferides i altres han mort, però no ha volgut comunicar el nombre exacte.
La ministra de Justícia de Noruega, Monica Maeland, ha rebut actualitzacions sobre els atacs i ha fet un seguiment de prop de la situació, segons ha explicat el Ministeri.
Més llegit
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies