Vuité i últim dia de la vaga de pilots d'Air Nostrum
Un total de 35 vols es voran afectats aquest dimarts per la protesta convocada pel sindicat Sepla
Air Nostrum enfronta aquest dimarts la vuitena i última jornada de vaga convocada pel Sindicat de Pilots de Línies Aèries (Sepla). L'aerolínia va anunciar la cancel·lació de 211 vols més aquesta setmana amb motiu de la vaga de huit dies convocada en plena campanya de Nadal. D'aquests, 54 afecten aeroports de la Comunitat Valenciana, 35 dels quals aquest dimarts.
La companyia ha lamentat els inconvenients causats als seus clients i ha assegurat que "està fent tot el possible per a oferir solucions alternatives als afectats".
La vaga està convocada pel “bloqueig” en la negociació del conveni col·lectiu en aspectes de les condicions de treball i salarials, segons el Sepla, mentre que la direcció d'Air Nostrum considera l'aturada com "totalment injustificada" i "especialment desproporcionada" en plenes vacances de Nadal.
Els viatgers afectats poden optar pel reembossament del bitllet o la reubicació en altres vols o dates, segons disponibilitat, mentre que l'empresa afirma que ha flexibilitzat les tarifes perquè els passatgers dels vols que no es cancel·len puguen canviar la data si així ho prefereixen. Els viatgers que hagen adquirit els bitllets a través del web d'Iberia, rebran un missatge d'aquesta companyia, per a la qual Air Nostrum opera els vols afectats, sobre la incidència que s'haja produït; si els bitllets s'han adquirit a través d'una agència de viatges, serà aquesta la que contacte amb els viatgers.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'organització del PSOE
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Les màximes repunten en vespres d'un dissabte amb possibilitat de tronades
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
02.07.2025 | Les notícies del matí