Vicky Foods tanca el 2021 amb 400 milions d'euros de facturació, un 7,7% més
Els costos de producció de les magdalenes o el pa s'han duplicat, però la conjuntura econòmica és favorable per a Vicky Foods, ja que el consumidor compra més processats
La crisi de matèries primeres ha afectat també l'empresa Vicky Foods, l'antiga Dulcesol, que ha presentat resultats. Asseguren que han hagut de traslladar l'augment dels costos al preu dels productes, però continuen incrementant les vendes.
Així, tot i la conjuntura econòmica, Vicky Foods tanca l'any 2021 amb una facturació que supera els 400 milions d'euros i que suposa un increment del 7,7% respecte a l'exercici anterior.
L'increment dels preus de la cistella de la compra està modificant els hàbits de consum. S'estan destinant menys diners de l'economia familiar als productes frescos, que solen ser més cars, i es gasten més en processats.
Una dada que s'ha confirmat en la presentació dels resultats econòmics de la companyia de Gandia. Rafael Juan, conseller delegat de Vicky Foods, ha explicat que les dades d'inflació a Espanya "incrementen la demanda d'alguns productes" de l'empresa.
Un increment de vendes que es produeix tot i l'augment de preus dels productes. Per exemple, la bossa de magdalenes o un paquet de pa de motle ha tingut un increment de més del 100% dels costos de producció, un augment que l'empresa està repercutint en els preus.