Twitter guanya més de 1.000 milions d’euros en 2018
D’aquesta manera, aconsegueix el primer benefici anual de la seua història.
La companyia Twitter, propietària de la xarxa social del mateix nom, va registrar uns guanys nets de 1.205 milions de dòlars (1.062 milions d'euros) en 2018. D’aquesta manera, aconsegueix el primer benefici anual de la seua història, enfront de les pèrdues de 108 milions de dòlars (95,3 milions d'euros) de l'exercici anterior.
La facturació acumulada entre gener i desembre es va elevar en un 24,5%, fins a situar-se en els 3.042 milions de dòlars (2.683 milions d'euros). D'aqueixa xifra, 2.617 milions de dòlars (2.308 milions d'euros) es van correspondre amb els ingressos procedents de la publicitat, mentre que els 425 milions de dòlars (374 milions d'euros) restants van procedir de la venda de dades personals.
"El 2018 va ser la prova que la nostra estratègia de creixement a llarg termini està funcionant", ha assegurat el conseller delegat de Twitter, Jack Dorsey. "Comencem enguany amb la confiança que continuarem complint un sòlid rendiment en centrar-nos a fer que Twitter siga un servei més sa i per a la conversa", ha afegit.
D'altra banda, la companyia ha decidit incorporar una nova mètrica: els usuaris monetitzables diaris. Així, Twitter deixarà de comptabilitzar totes aquelles persones que es connecten a la xarxa social des d'una plataforma que no siga capaç de servir anuncis.
Més llegit
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Maribel Vilaplana trenca el silenci amb una carta oberta als mitjans de comunicació
-
Les forces de seguretat intensifiquen la recerca dels tres fugitius que han protagonitzat tirotejos a l'Horta Sud
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
El funeral d'estat per les víctimes de la dana serà el 29 d'octubre a la Ciutat de les Arts de València