El sector turístic valora positivament l’impacte del nou complex turístic que substituirà Marina d’Or

Els nous propietaris volen convertir-lo en el principal motor del sector a la província

L'hostaleria valora positivament l'impacte del futur complex turístic que substituirà Marina d'Or / À Punt NTC

Els empresaris turístics de Castelló consideren un revulsiu per al sector en les comarques del nord l'aterratge dels grups alacantins Fuertes i Magic Costa Blanca en les instal·lacions que ocupava Marina d'Or. Yolanda González, responsable comercial d'Ashotur, ha valorat que aquesta creació serà molt bona per a la província. Seran 1.300 places hoteleres, que l'associació d'hostalers veu com una oportunitat per a desestacionalitzar el sector i mantindre els llocs de treball.

De moment, les obres en el que era el parc Mundo Fantasia de Marina d'Or avancen i ja s'han retirat les atraccions antigues, per a poder passar a construir un dels tres parcs aquàtics, que ocuparan 25.000 metres quadrats i que obriran les portes a finals de maig.  

L'objectiu dels nous propietaris és convertir la famosa ciutat de vacances en un dels principals complexos turístic d'Europa, i motor del sector a la província. Javier García, vicepresident d'Hosbec i del grup Magic Costa Blanca, ha assegurat que el nou model turístic serà de benestar i d'esdeveniments per al públic internacional.

Amb una inversió pròxima als 40 milions d'euros, el grup Alicati vol reposicionar Marina d'Or, apostant per un model turístic desestacionalitzat, i que mire cap al client internacional, sense deixar de banda l’estatal. Un canvi de model, que crearà nous llocs de treball amb una planta hotelera de 1.300 habitacions.

També et pot interessar

stats