S’obri la inscripció per a més de 800 cursos gratuïts de formació a la Comunitat Valenciana
S’oferiran un total de 12.325 places, de les quals 820 estan destinades a persones pertanyents a col·lectius en exclusió social.
El Servei Valencià d'Ocupació i Formació, Labora, que depén de la Conselleria d'Economia Sostenible, ha obert la inscripció per a una àmplia oferta formativa que consta de 849 cursos que s'iniciaran abans de la fi d'any i es desenvoluparan durant els primers mesos de 2019.
Els cursos es dirigeixen a persones inscrites com a desocupades en el Servei Valencià d'Ocupació i Formació, sense perjudici de la participació de persones ocupades, que podran representar un 20% de l'alumnat. Les persones desocupades tindran preferència en la selecció pel que fa a les persones ocupades.
La majoria de les accions formatives oferides permeten que l'alumnat obtinga un certificat de professionalitat oficial que acredita en la seua capacitació per a l'acompliment de la seua professió.
S’oferiran un total de 12.325 places, de les quals 820 estan destinades a persones pertanyents a col·lectius en exclusió social i a persones amb diversitat funcional o discapacitat.
Contingut dels cursos
L’oferta dels cursos serà molt variada i s’adaptarà segons les demandes professionals que es requereixen en les diferents zones de la Comunitat Valenciana.
Hi haurà cursos de patronatge i reparació de calçat, cuina, pastisseria i restauració, i activitats auxiliars en agricultura. En les zones més turístiques, s’impartirà formació en promoció turística, recepció d'allotjaments, gestió de telefonades de teleassistència, restauració o promoció turística local, entre altres.
Tenint en compte l'activitat emergent en el sector digital, el Servei Valencià d'Ocupació ha programat certificats de professionalitat de muntatge i reparació de sistemes microinformàtics, disseny i confecció de pàgines Web, programació i seguretat informàtica. De la mateixa manera, també s’ofertaran cursos de 'community manager', posicionament web o 'màrqueting digital'.
Per accedir al catàleg de cursos pot consultar-los en aquest enllaç.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
El nou pla d'inversions d'Aena que s'anuncia este dijous impulsarà les ampliacions dels aeroports d’Alacant i València
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana