Renfe estrena els nous AVE S-106 amb un servei Castelló-Gijón amb preus superreduïts

Els nous AVE S-106 permetran reduir el temps de viatge en 45 minuts i augmentar l'oferta setmanal de 12.558 a 15.470 places

Tren AVE S-106
Tren AVE S-106 / Renfe
17 d'abril 2024 - 15:00

Renfe estrena els S-106 amb un servei AVE Castelló-Gijón que substituirà l’actual Alvia a partir del 21 de maig. Els vehicles compten amb dotze cotxes per tren i 507 places en total. Aquesta connexió, que anteriorment proporcionaven els serveis Alvia, es realitzarà en set hores i deu minuts amb un estalvi de temps de viatge de fins a 45 minuts, major comoditat i millors prestacions.

L’arribada del S-106 a Castelló comporta un increment de l’oferta de serveis AVE, amb sis freqüències diàries, tres per sentit, i més destinacions AVE per a Castelló. Fins ara, la província de Castelló només estava connectada amb l’AVE a València, Conca i Madrid, però a partir del pròxim 21 de maig, l’AVE serà el tren que enllace la capital castellonenca amb Segòvia, Castella i Lleó i Astúries.

Amb la substitució de l’Alvia per l’AVE S-106, l’oferta setmanal de places d’alta velocitat passarà de 12.558 a 15.470, amb un increment del 18,9 % sobre l’oferta actual.

Campanya Superpreus

Per a celebrar amb els clients la posada en servei dels S-106, Renfe posa a la venda els bitllets i llança el dia 18 d’abril una campanya de Superpreus amb 17.300 bitllets des de catorze euros per a aquest servei AVE.

La promoció de bitllets, amb compra anticipada de deu dies, és vàlida per a viatjar des del dia 21 de maig fins al 21 de juliol i estarà disponible fins a exhaurir existències.

Amb l’arribada dels primers S-106, Renfe renova i rejoveneix la seua flota de trens d’Alta Velocitat. Els últims trens AVE que es van incorporar a Renfe van ser els S-112, una evolució dels S-102 —coneguts com a ànecs— el 2010, amb l’estrena de l’AVE Madrid-València. Els S-114, trens per al servei de Mitjana Distància Alta Velocitat (Renfe Avant), s'hi van incorporar el 2011.

Els S-106 formen part del paquet d’inversions que la companyia té en marxa amb més de 5.000 milions d’euros per a la compra de nou material i renovació de l’actual.

També et pot interessar

stats