Preocupació entre els treballadors i treballadores d’ArcelorMittal a Sagunt
El comité d’empresa assegura que la retallada de producció anunciada per a la factoria d’Astúries afectarà la plantilla del Camp de Morvedre.
Els alts forns d’ArcelorMittal a Astúries proveeixen de bobines calentes la planta de Sagunt. Per això, amb la reducció anunciada de 700.000 tones a Espanya, la planta metal·lúrgica valenciana considera que aquesta decisió tindrà repercussió en ells i provocarà jornades de parada de la producció mitjançant un expedient temporal d’ocupació. El comité d’empresa de la planta assegura que la retallada de producció anunciada per a la factoria d’Astúries afectarà la plantilla del Camp de Morvedre. La companyia multinacional justifica aquesta reducció de la producció en una baixada de la demanda d’acer i en els alts costos energètics.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc