Musk esdevé el màxim accionista de Twitter i les accions pugen un 26%
El multimilionari director de Tesla posseeix 73,5 milions d'accions, el 9,2% de la companyia, amb una participació de 2.900 milions de dòlars
El director executiu de Tesla, Elon Musk, ha comprat el 9,2% de Twitter i ha esdevingut així l'accionista més important de la xarxa social de microblòguing. Posseeix 73,5 milions d'accions en mans d'Elon Musk Revocable Trust.
Les accions de Twitter s'han disparat un 26% en les operacions prèvies a la comercialització, després que fera públic que Musk ha adquirit una participació per valor de 2.890 milions de dòlars, segons el preu de les accions en el tancament del divendres.
Musk, un usuari prolífic de Twitter, té més de 80 milions de seguidors i ha utilitzat la plataforma per a fer diversos anuncis. No obstant això, ha sigut crític amb la plataforma i les seues polítiques últimament i ha dit que la companyia està soscavant la democràcia per no adherir-se als principis de llibertat d'expressió.
El multimilionari sud-africà també és el fundador i conseller delegat de SpaceX i lidera l'empresa emergent de xips cerebrals Neuralink i la signatura d'infraestructures The Boring Company.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
Més vist
Més escoltat
-
02.11.2025 | El que ningú els conta del futbol
-
03.11.2025 | 90 minuts
-
03.11.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Manu Yarza, una de les figures més destacades de la nova generació gastronòmica
-
03.11.2025 | ContrÀpunt
-
03.11.2025 | Les notícies del migdia
-
03.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Primera Part