Mercadona reforça el lideratge en supermercats i Lidl escala al segon lloc

La compra de productes ecològics va créixer un 15% el 2019, segons la consultora Kantar WorldPanel.

Secció de fruita i verdura en un supermercat
Secció de fruita i verdura en un supermercat / Arxiu

Mercadona reforça el lideratge i continua com a primera cadena de distribució entre els supermercats el 2019. Lidl, per la seua banda, experimenta el major creixement en nombre de compradors i se situa en segon lloc, segons l’informe de la consultora Kantar WorldPanel.

L’informe anual sobre el balanç de la distribució i consum a Espanya destaca que Mercadona (1), Carrefour (2) i Lidl (3) es van mantindre el 2019 pel que fa a quota de mercat, mentre que l’alemanya va escalar un lloc quant a compradors. El consum va créixer un 1% a Espanya, impulsat per les compres de productes frescos (sobretot verdures i mariscos), que la ciutadania adquireix cada vegada amb major freqüència en supermercats. Destaca també la compra de productes ecològics, que va créixer un 15%.

També et pot interessar

stats