Lladró entra a Malàisia amb l'obertura d'una botiga en un centre comercial de Kuala Lumpur

L'empresa aposta per un nou concepte de botigues i per l'expansió al continent asiàtic

Primera botida a Malàisia
Primera botida a Malàisia / Lladró

Lladró inaugura la seua primera tenda a Kuala Lumpur (Malàisia), dins el seu pla d'expansió a Àsia. La botiga s'ubica en un dels principals centres comercials d'aquest país del sud-est asiàtic, segons ha detallat l'empresa.

El nou punt de venda de l'empresa de porcellana artesanal està al centre comercial Bangsar Shopping Centre, situat en una de les àrees de Kuala Lumpur més dinàmiques i cosmopolites gràcies a una oferta gastronòmica i d'entreteniment àmplia que atrau tant els habitants locals com els visitants estrangers, detalla l'entitat en un comunicat.

Projectada d'acord amb el nou concepte de tenda que Lladró va idear fa quatre temporades al costat de l'arquitecte i interiorista Héctor Ruiz Velázquez, aquesta boutique és la primera de les seues característiques al país.

L'obertura "se suma a una creixent llista de punts de distribució en les millors localitzacions que porten a grans ciutats asiàtiques tota la gamma de creacions en porcellana de la marca, coneguda mundialment per la seua àmplia col·lecció de dissenys artesanals elaborats en porcellana a València des de fa més de sis dècades", recalquen les mateixes fonts.

Lladró espera que la nova botiga atraga tant els que valoren el saber fer i la màxima atenció al detall en processos artesanals únics, com els clients que estimen el disseny funcional i les idees decoratives realitzades amb materials tradicionals i sostenibles des d'una perspectiva contemporània.

Més botigues i més comerç digital

El desembarcament a Malàisia respon al pla d'expansió de Lladró en el continent asiàtic i arriba despés d'altres localitzacions estratègiques com Pequín, Xangai, Shenzhen o Chengdu. En paral·lel a les botigues pròpies, showrooms i espais pop-up, i com a part d'un desplegament multicanal, Lladró continua impulsant el seu comerç digital en les plataformes Tmall i JD (Xina), Amazon (Japó) i Tata Cliq (Índia).

També et pot interessar

stats