Indústria anuncia la pròxima contractació de 250 inspectors per a descongestionar les ITV
La consellera Montes assegura que les concessions resoldran els problemes detectats en la cita prèvia per la “caòtica herència” de l’anterior govern
La Societat Valenciana d’Inspecció Tècnica de Vehicles (Sitval), que presideix la consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha convocat d’urgència un consell d’administració per a aprovar l’adjudicació dels nous contractes del sistema informàtic i d’atenció telefònica de l’empresa pública. Montes ha anunciat que "està ja molt avançat el procés per a la contractació temporal de 250 nous inspectors que permetran tindre més hores i més línies per a atendre més cites" en les estacions d’ITV.
Durant el consell d'administració s'ha acordat que el servei d’implantació i manteniment del sistema informàtic de gestió de la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) serà adjudicat a Creativa Digital 360 SL per un import d’1.330.968 euros més IVA i la duració del contracte s’estén fins als 42 mesos. Respecte a l’atenció telefònica per a la recepció de telefonades que sol·liciten cita prèvia en les estacions d’ITV, l’adjudicatària és Nunsys, SA per un import de 2.259.320 euros més IVA i la duració prevista del contracte arriba als tres anys. En este cas, està previst que es doble la dotació de personal, que passa d’11 treballadors a 22.
Amb les dos adjudicacions, l’empresa pública espera evitar els col·lapses puntuals que ha detectat que es produeixen en el seu web a la d’hora demanar cita prèvia per a la inspecció tècnica de vehicles. En este sentit, la consellera ha demanat disculpes i ha agraït també als usuaris “la seua paciència per no poder prestar un servei amb la qualitat que ens agradaria prestar pels problemes heretats que esperem tindre solucionats molt prompte”.
“La situació que tenim ara no és nova. La portem patint pràcticament des que arribàrem al govern per l’herència caòtica que ens va deixar el Botànic, que durant dos anys no va fer pràcticament res per a organitzar la reversió del servici públic”, ha explicat la consellera.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places