El III Congrés del Comerç busca impulsar l’economia local i actualitzar-ne el sector

Xarrades, tallers d’intel·ligència comercial i taules redones en un fòrum de debat i reflexió on les noves tecnologies tindran un paper rellevant.

La regidora d’Impuls de l’Activitat Econòmica, Patricia Puerta, presenta el III Congrés del Comerç de Castelló
La regidora d’Impuls de l’Activitat Econòmica, Patricia Puerta, presenta el III Congrés del Comerç de Castelló

La tercera edició del Congrés Intermunicipal de Foment del Comerç de Castelló es concep com un fòrum gratuït on comerciants, i agents econòmics i socials del panorama nacional abordaran de quina manera les noves tecnologies ajuden a impulsar el teixit empresarial local de la ciutat. En l’organització de l’esdeveniment també col·laboren la Cambra de Comerç, la Universitat Jaume I, la Generalitat i l’Oficina de Comerç i Territori Pateco. 

El congrés arranca dijous 11 d’abril a la vesprada i acabarà divendres 12. Se celebrarà en l’hotel Intur, que es convertirà així en un punt de trobada entre els diversos actors implicats en el foment del comerç local. Hi haurà xarrades, tallers d’intel·ligència comercial i taules redones, entre les quals destaca el que impartirà la coach Ada Morales "Motivació i èxit del comerç minorista. 10 hàbits per a liderar les vendes" o la taula "Perspectives per a actualitzar el comerç local". El denominador comú de totes les activitats és com adaptar a l’era tecnològica un sector tradicional on la proximitat, el bon tracte i la qualitat són el principal component, expliquen des de l’Ajuntament de Castelló.

La regidora d’Impuls de l’Activitat Econòmica de l’Ajuntament de Castelló, Patrícia Puerta, espera que el congrés, que té el lema "Estratègies i ferramentes per al comerç", siga un "impuls per al comerç local, afavorint l’economia i ús de la ciutat” a través del debat sobre la situació del comerç minorista, les noves tecnologies i les eines necessàries per a fomentar el sector. 

També et pot interessar

stats