La Fira Internacional del Calcer d'Elx arranca amb més de 400 expositors
Les sandàlies de gladiador i els colors daurat i roig són tendència en la 39a edició de Futurmoda.
Les sandàlies de gladiador, la bota western, l´esperit bohemi i el calcer fet a mà han destacat en la 39a edició de la fira del Saló Internacional de la Pell, els Components i la Maquinària per al Calcer i la Marroquineria (Futurmoda). Més de 400 expositors han presentat les novetats del sector del calcer a l´Institució Firal Alacantina (IFA) d´Elx en un espai de més de 12.000 m².
En la fira s´han presentat les principals tendències del sector per a la temporada primavera-estiu de 2019. Les firmes de calcer apostaran per dissenys colorits i cridaners amb tonalitats més saturades. A més, hi haurà formes híbrides entre el calcer esportiu i el més formal. Pel que fa als colors, l´any que ve triomfaran el daurat, el roig, el verd i l´ambre.
El president de l´ Associació Espanyola de Components per al Calcer (AEC), Manuel Román, ha destacat en l´inauguració de Futurmoda el creixement de la fira any darrere any i l´interés d´empreses estrangeres a participar-hi. En aquesta edició, el 43% de les més de 400 empreses participants són d´àmbit internacional, procedents de països com ara Itàlia, Portugal, la Xina o Alemanya.
Més llegit
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
Suspenen la mascletà i el concurs de paelles de la Magdalena pel mal oratge
-
Troben un cadàver sense cames a la planta de reciclatge de Paterna
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Mascletà en directe del dimarts 10 de març de les Falles 2026 de València
-
Dilluns de transició cap a una setmana de pluges, que donarà treva des de dijous a la Magdalena i les Falles
Més vist
-
09.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Turís
-
09.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
09.03.2026 | 09.03.2026 | La bandaLa banda
-
GALERIA | Visita totes les gaiates de les Festes de la Magdalena del 2026
-
09.03.2026 | La vesprada amb tu
-
08.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - Pirotècnia Martí