Els empresaris del transport reclamen a Ábalos l'accés nord al port de València
La Federació Valenciana d'Empresaris del Transport trasllada al ministre altres reivindicacions d'infraestructures per al nostre territori.
Un accés nord al port de València, resoldre els problemes de les obres d'ampliació de la V-21 i la finalització de la variant de la Font de la Figuera. Són algunes de les reivindicacions que la Federació Valenciana d'Empresaris del Transport (FVET) ha fet al ministre de Foment, José Luis Ábalos, en una reunió a Madrid aquest dimecres.
La petició s'ha formulat en una trobada entre el ministre de Foment i el Comité Nacional de Transports, on està representada la FVET. El president, Carlos Prades, ha declarat que de la reunió han eixit amb una sensació positiva, però expectant, i ha remarcat que Ábalos s'ha mostrat receptiu a les propostes plantejades.
A més de l'accés al port, els empresaris han reclamat una segona circumval·lació de l'àrea metropolitana de València que done eixida al trànsit de llarg recorregut, i també la transformació de l'actual bypass en un cinturó de connexions de proximitat, segons ha informat la FVET en un comunicat.
D'altra banda, el Comité Nacional del Transport ha expressat al ministre la seua preocupació per assumptes com ara el projecte de Reglament de l'ordenació dels transports terrestres (ROTT) i l'augment impositiu sobre el gasoil.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Els servicis d'Intel·ligència van alertar al govern espanyol i al Marroc un dia abans de l'assalt massiu a Ceuta
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
Més de 800.000 alumnes i 84.000 docents comencen hui un nou curs, amb més professors i menys xiquets a les aules