Elx estrena línia d'alta velocitat amb Ouigo
Hi haurà dos viatges diaris en cada sentit
Ouigo, una de les companyies que opera l'alta velocitat a Espanya, ha estrenat este dijous el servei que connectarà Elx amb Madrid i Múrcia. Elx (Baix Vinalopó), de fet, és ja, juntament amb Albacete, una de les dos parades d'esta nova ruta d'alta velocitat de baix cost.
El primer viatge comercial ha tingut lloc hui a les 8:15 hores des de l'estació de Madrid-Chamartín-Clara Campoamor. Hi haurà dos viatges diaris en cada sentit.
La ruta Múrcia-Madrid eixirà a les 12:39 i arribarà a les 15:23; i després, a les 20:39 i arribada a les 23:23 a la capital. En sentit contrari, eixirà de Madrid un tren a les 8:15 amb arribada a Múrcia a les 11:01 hores, i un altre, amb eixida a les 16:15 i arribada a les 19:03 hores. S'ofertaran 2.000 places diàries, amb bitllets a partir dels nou euros.
Més llegit
-
Segona vaga de l’ensenyament valencià no universitari en els últims dos anys
-
La secretària de Mazón entrega els informes en què l'expresident es va basar per a dir que la dana se n'anava a Conca
-
Controlen l’incendi en una nau de reciclatge a Alzira que va obligar a desallotjar cases properes
-
El PSOE investiga dos denúncies per assetjament sexual i laboral contra el número dos a la província de València
-
Emergències activa un avís especial per pluges intenses i tempestes a la província de València
-
Hospitalitzat un ciutadà britànic després de rebre "diversos tirs" a Orihuela Costa