Dulcesol fa el salt internacional amb la nova marca Vicky Foods
El grup aglutina les seues marques i societats en un hòlding empresarial per a impulsar la presència als Estats Units i la Xina.
El grup valencià Dulcesol es transforma en Vicky Foods. Serà un nou hòlding empresarial que aglutinarà totes les seues marques i societats per a arribar millor als mercats internacionals. El nom ret homenatge a Victoria Fernández, cofundadora del grup i mare de l'actual responsable, Rafael Juan.
La firma familiar valenciana d'alimentació posarà el focus en els pròxims anys a impulsar la presència als Estats Units i la Xina.
En concret, la constitució del nou grup, que continuarà sent cent per cent familiar, suposa la reestructuració de les categories que té. Així, Vicky Foods estarà formada per tres marques: Dulcesol, que engloba tota la seua brioixeria, pastisseria i pa; Be Plus, orientada a productes sans i saludables i que inclourà smoothies, ensalades, cremes o una nova línia infantil; i, per últim, Hermanos Juan, que inclou la gamma de brioixeria i pa congelat destinat a l'hoteleria i el canal alimentació.
Dulcesol preveu créixer un 3% enguany, igual que l'any passat. En l'actualitat, està present en 50 països i el 16% de la facturació, és a dir, 58 milions d'euros, va procedir en 2018 de mercats internacionals.