Dulcesol fa el salt internacional amb la nova marca Vicky Foods

El grup aglutina les seues marques i societats en un hòlding empresarial per a impulsar la presència als Estats Units i la Xina.

VÍDEO | Dulcesol fa el salt internacional amb la nova marca Vicky Foods

El grup valencià Dulcesol es transforma en Vicky Foods. Serà un nou hòlding empresarial que aglutinarà totes les seues marques i societats per a arribar millor als mercats internacionals. El nom ret homenatge a Victoria Fernández, cofundadora del grup i mare de l'actual responsable, Rafael Juan.

La firma familiar valenciana d'alimentació posarà el focus en els pròxims anys a impulsar la presència als Estats Units i la Xina.

En concret, la constitució del nou grup, que continuarà sent cent per cent familiar, suposa la reestructuració de les categories que té. Així, Vicky Foods estarà formada per tres marques: Dulcesol, que engloba tota la seua brioixeria, pastisseria i pa; Be Plus, orientada a productes sans i saludables i que inclourà smoothies, ensalades, cremes o una nova línia infantil; i, per últim, Hermanos Juan, que inclou la gamma de brioixeria i pa congelat destinat a l'hoteleria i el canal alimentació.

Dulcesol preveu créixer un 3% enguany, igual que l'any passat. En l'actualitat, està present en 50 països i el 16% de la facturació, és a dir, 58 milions d'euros, va procedir en 2018 de mercats internacionals.

També et pot interessar

stats