Dulcesol, any de rècord amb 144.000 tones de producció

Dulcesol ven a 45 països i ocupa el primer lloc a Espanya dins el sector de la bolleria en volum de producció.

El grup d´alimentació Dulcesol va vendre el 2017 un 2 % més que l´any anterior i va tancar l´exercici amb una facturació de 325 milions d´euros, el 16,5% provinent del mercat internacional.

L´empresa familiar amb seu a Gandia és, amb 144.000 tones de producció, la primera d´Espanya en volum del sector de la pastisseria industrial. Les fàbriques de Gandia i Vilallonga elaboren fins a 2.500 referències i des de 2014 està establida a Algèria, prop d´Orà, amb dues línies de fabricació i una tercera en construcció dedicada a masses fermentades per a gener de 2019. Dulcesol dóna treball a 2.268 persones, la meitat dones, xifra que suposa un 10% més que el 2015.

Rafael Juan, conseller delegat de Dulcesol, explica l´èxit de negoci en l´expansió del mercat internacional i en la diversificació de la producció. Fa dos anys, va posar en marxa una línia de producció ecològica de cremes per a untar i enguany ha llançat una nova marca de begudes refrescants fetes amb fruites i hortalisses de conreu ecològic. Són productes que se sumen a la pastisseria congelada destinada a l´hostaleria.

Dulcesol s´autoabasteix en un 85% amb una granja d´ous amb mig milió de gallines i té una planta d´impressió de bobines i bosses per a envasar que genera 2.400 tones de material, suficient per a cobrir el 98% de les seues necessitats.

La firma està present en 45 països i els principals consumidors de la producció són Algèria, Itàlia, el Marroc, Portugal i el Regne Unit.

Pel que fa a inversions, Dulcesol ha destinat 28,4 milios d´euros a la incorporació de maquinària d´última generació, el desenvolupament de projectes I D i productes de millor perfil nutricional.

També et pot interessar