La creació d'empreses baixa un 4,7% al gener i se'n dissolen un 4,1% més
En el primer mes del 2025 s'han creat 1.278 societats mercantils a la Comunitat Valenciana i han abaixat la persiana 304
La creació de noves empreses a la Comunitat Valenciana ha baixat un 4,7% al gener en taxa interanual amb un total 1.278 societats mercantils constituïdes, en un mes en què les empreses dissoltes van ser 304, un 4,1% més, segons les dades difoses aquest dimarts per l'Institut Nacional d'Estadística (INE).
Malgrat la caiguda, es tracta de la tercera millor dada de constitució d'empreses en un mes de gener a la regió de la sèrie històrica. Per a la constitució de les 1.278 empreses es van subscriure 71,11 milions d'euros.
De les 304 empreses que van tancar, 255 ho van fer voluntàriament; 35 per fusió amb altres societats i les altres 14 restants per altres causes.
D'altra banda, el nombre de societats mercantils que han ampliat capital ha pujat un 3,7% a la Comunitat Valenciana al gener, fins a les 360 empreses. El capital subscrit en estes ampliacions ha sigut de 234,17 milions d'euros, xifra un 1,9% superior a la de gener de l'any anterior.
Més llegit
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
Troben un cadàver sense cames a la planta de reciclatge de Paterna
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Suspenen la mascletà i el concurs de paelles de la Magdalena pel mal oratge
-
Dilluns de transició cap a una setmana de pluges, que donarà treva des de dijous a la Magdalena i les Falles
-
Reamuntada, quasi tres anys després (3-2)
Més vist
-
09.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
09.03.2026 | 09.03.2026 | La bandaLa banda
-
09.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Turís
-
GALERIA | Visita totes les gaiates de les Festes de la Magdalena del 2026
-
09.03.2026 | La vesprada amb tu
-
09.03.2026 | Especial Magdalena: La mascletà - Pirotècnia Valenciana