La Comunitat Valenciana es promociona a Londres amb expositor turístic propi

L'expositor compta amb una extensió de 287 metres quadrats, un 45% més de superfície que en l'edició anterior.

La Comunitat Valenciana disposarà d'un expositor propi de 287 metres quadrats
La Comunitat Valenciana disposarà d'un expositor propi de 287 metres quadrats / Europa Press

La Comunitat Valenciana compta per primera vegada un expositor a la World Travel Market (WTM) de Londres, un dels majors aparadors turístics del món, que se celebra del 5 al 7 de novembre. En concret, l'expositor de la Comunitat Valenciana disposa d'una extensió de 287 metres quadrats, un 45 % més de superfície que en l'edició anterior, on es van ocupar 210 metres quadrats integrats en l'espai de Turespaña. A més, el president de la Generalitat, Ximo Puig, assisteix a la cita.

La Generalitat acudeix amb l'objectiu de generar negoci, facilitar el contacte amb professionals britànics i reactivar l'arribada de viatgers d'aquell mercat. També es pretén incentivar el turisme cultural i urbà, actiu, esportiu, gastronòmic o nàutic.

Així mateix, l'expositor de la Comunitat Valenciana en la WTM tindrà un espai on es realitzaran degustacions gastronòmiques i enològiques per als professionals del sector.

El Regne Unit, un mercat turístic destacat

El Regne Unit és el principal mercat emissor estranger cap a la Comunitat Valenciana, amb una quota del 32,3% sobre el total de turistes internacionals rebuts, amb una estada mitjana de 8,3 dies i el 89,1% té com a destinació la província d'Alacant. 

Després d'un any de creixement, el 2017, tant en nombre de turistes (14,6%) com en despesa mitjana diària; entre gener i setembre del 2018, l'emissor britànic ha realitzat menys viatges (-1,4 %), però ha incrementat la despesa un 3,49%. 

També et pot interessar