La Comunitat Valenciana, destinació preferida per als turistes en càmpings al febrer
Les pernoctacions augmenten un 11,9% en taxa interanual i, i és la comunitat amb més grau d'ocupació, amb el 66,9% de les parcel·les oferides.
La Comunitat Valenciana és la destinació preferida per als turistes en càmpings al febrer, amb 676.663 pernoctacions, la qual cosa suposa un augment de l’11,9% respecte al mateix mes de l'any anterior. A més, és la comunitat que aconsegueix el grau d'ocupació més gran, amb el 66,9% de les parcel·les oferides, segons les dades de l'enquesta d'ocupació en allotjaments turístics extrahotelers de l'INE.
Per zones turístiques, la Costa Blanca és la destinació preferida, amb 351.043 pernoctacions i una ocupació del 87,5% de les parcel·les oferides. Els punts turístics amb més pernoctacions són Benidorm i Cabanes.
Les pernoctacions en allotjaments turístics extrahotelers augmenten un 6,4% a Espanya
Quant a les dades estatals, les pernoctacions a Espanya en allotjaments turístics extrahotelers (apartaments, càmpings, allotjaments de turisme rural i albergs) superen els 5,9 milions al febrer, un 6,4% més que en el mateix mes de 2019. Destaca l'augment de les pernoctacions dels turistes nacionals, que pugen un 16,8%, mentre que les dels visitants internacionals creixen un 3,1%. L'estada mitjana és de cinc pernoctacions per viatger.
Apartaments turístics
Per la seua banda, les pernoctacions en apartaments turístics augmenten un 2,3% al febrer. Les de residents pugen un 15,9%, mentre que les de no residents baixen un 0,3%. Les pernoctacions de no residents en apartaments turístics representen el 81,7% del total. Regne Unit és el principal mercat emissor, seguit d'Alemanya.
Allotjaments de turisme rural
D'altra banda, les pernoctacions en allotjaments de turisme rural presenten un increment anual del 17,5% al febrer, amb un augment dels turistes espanyols del 17,7% i dels internacionals del 16,8%.