Cevisama supera els 91.000 visitants i anuncia un nou pavelló tecnològic per a 2021

Imatge de portada: L’organització ha assenyalat que les xifres globals d’assistents seran molt similars a les de 2019.

Una persona amb màscara recorre un estand en la fira Cevisama

La fira Cevisama, certamen internacional de ceràmica, equipament de bany i pedra natural, celebrada a Fira València del 3 al 7 de febrer, ha superat en aquesta 38 edició els 91.000 visitants professionals de l’anterior i ha anunciat un nou projecte de pavelló tecnològic per a 2021.

Encara no s’ha fet el balanç definitiu de visitants, però els responsables del certamen han assenyalat que les xifres globals d’assistents seran molt similars a les de l’edició anterior, que va registrar el rècord de compradors estrangers (més de 20.000) i un total de 91.000 visitants professionals.

Per a 2021, la directora de Cevisama, Carmen Álvarez, ha assenyalat que s’està treballant en un nou projecte per a impulsar un pavelló tecnològic: "És una cosa incipient que encara hem de definir amb els sectors, però es tractaria d’una nova zona expositiva que deixarà cabuda a empreses capdavanteres que desenvolupen tecnologia per al sector ceràmic".

En el marc de Cevisama i de la mà de l’agència VXLAB, aquest divendres s’ha presentat la nova imatge i identitat corporativa de la fira. Álvarez ha apuntat que des de Fira València s’intensificarà la col·laboració amb la València World Design Capital.

També et pot interessar

stats