Castelló promou l'ús urbà del taulell
Els empresaris impulsen noves iniciatives en el sector ceràmic de les comarques de Castelló per a fomentar l'ús urbà del taulell.
Castelló posarà en marxa noves iniciatives per a fomentar l'ús urbà del taulell. Els empresaris del sector ceràmic han demanat a la Diputació que done suport a diferents propostes per a implantar la ceràmica en els espais públics.
Es tracta d'un pas més per a la dinamització de la indústria del taulell, un dels sectors econòmics més importants de les comarques de Castelló. El diputat provincial de Promoció Econòmica, Salvador Aguilella, ha subratllat la importància d'aquestes propostes. Aguilella ha recordat "que l'economia de milers de famílies depén del sector del taulell en les comarques de Castelló".
Per aquest motiu, tant empresaris com la Diputació de Castelló coincideixen en la necessitat de dur endavant aquestes propostes per a la dinamització del sector que es recupera progressivament de la crisi.
Les iniciatives s'han posat damunt la taula en una reunió entre la Diputació i els representants del sector.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc