La Cambra de Comerç de València compra Mediterráneo Culinary Center per a impulsar la formació gastronòmica
L'acord es va signar este dimarts
La Cambra de Comerç de València vol donar un impuls a la formació gastronòmica. Per això, este dimarts va signar la compra de Mediterráneo Culinary Center, un centre de formació professional amb més de 25 anys d'experiència que posa l'accent en "la innovació i la creativitat", segons defensa en el seu web corporatiu.
La cambra insisteix a impulsar esta operació amb un triple objectiu: potenciar la formació gastronòmica de qualitat, pràctica i adaptada al sector, entrenament en competències i internacionalització mitjançant projectes i mobilitats internacionals.
Esta operació permetrà a l'organisme oferir cicles formatius oficials de grau mitjà i superior en Cuina i Gastronomia i Dietètica. També programes formatius In Company a mesura de les necessitats de les empreses, experiències culinàries amb professionals de primer nivell i itineraris formatius modulars per a avançar en les competències tècniques i transversals necessàries en un sector en constant evolució, segons la Cambra.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo