Arranca Iberflora, la primera celebració professional 100% presencial des de l’inici de la pandèmia

Enguany aquesta fira dedicada al sector de les plantes, flors, paisatgisme i bricojardí fa 50 anys, i comparteix espai amb Ecofira, el certamen internacional de les solucions mediambientals

Iberflora / À Punt NTC
Amparo Cervera
José Carreño
05 d'octubre 2021 - 17:19

El recinte firal Fira València ha acollit la inauguració aquest dimarts del primer acte professional 100% presencial des de l'inici de la pandèmia. Iberflora, la fira del sector de les plantes, les flors, el paisatgisme i el bricojardí, fa 50 anys. Un aniversari que arriba en el millor moment per al sector en els últims 30 anys.

El sector de la planta, la flor i la jardineria ha sigut un dels grans beneficiats de la pandèmia. Com ha explicat a À Punt Miguel Visquert, director d’Iberflora, “durant la Covid-19 i degut a les restriccions, com que la gent no podia viatjar ni eixir de casa, les persones s’han dedicat a cuidar la casa, el jardí. Potser han sigut els dos millors anys dels últims trenta”. Ara el repte del sector és fidelitzar tota aquesta gent, ha dit Visquert.

La cita d'enguany ocupa 30.000 metres quadrats, reuneix 400 expositors espanyols i estrangers, i espera rebre uns 6.000 visitants en tres dies, que arriben amb moltes ganes de novetats, com han explicat a À Punt algunes d’aquestes persones.

Amb Iberflora se celebra Ecofira, la fira internacional de les solucions mediambientals, que obri carregada d'innovacions en el sector de la gestió mediambiental de residus.

Aquest dimarts obrin les seues portes Iberflora i Ecofira
Aquest dimarts obrin les seues portes Iberflora i Ecofira / À Punt NTC

El nombre de compradors estrangers acreditats duplica el de 2019. Armando Duqui, un visitant de Portugal, ha arribat amb l’interés de conèixer les novetats en nous materials per a vivers i jardins.

Aquest primer certamen 100% presencial s'afronta amb mascareta, control de temperatura i gel hidroalcohòlic. I també amb moltes ganes de tornar a relacionar-se, per a seguir creixent, com ha dit Jordi Simó, director comercial de Sempre Flor.

També et pot interessar

stats