Més de 200 empresàries i directives valencianes s'uneixen per a impulsar la igualtat professional

Organitzacions de Castelló, València i Alacant han unit forces per a promoure una agenda comuna que fomente el lideratge femení en l'àmbit autonòmic

Acte organitzat per l'EVAP a Dénia
Acte organitzat per l'EVAP a Dénia / EVAP

Més de 200 empresàries, directives i professionals de l’Associació d'Empresàries i Professionals de València (EVAP), l’Associació d'Empresàries, Professionals i Directives de la província d'Alacant (AEPA) i Networking Directives de Castelló (NDCS) s'han aliat per a impulsar la igualtat en l'àmbit professional.

Segons un comunicat emés per les associacions, per primera vegada en la història de la Comunitat Valenciana, les organitzacions d'empresàries de Castelló, València i Alacant han unit forces per a promoure una agenda comuna que impulse el lideratge femení en l'àmbit autonòmic.

L'objectiu de la trobada celebrada este dijous a la seu de Baleària a Dénia ha sigut estrényer la col·laboració entre territoris i exigir mesures concretes que posen fi a la desigualtat de gènere en l'àmbit empresarial i professional, la qual cosa marca “una fita en la col·laboració interprovincial”.

Sota el lema "Juntes fem equip", asseguren que la jornada ha nascut amb l'objectiu “d'aliar-se, compartir experiències, generar sinergies i teixir aliances que enfortisquen el lideratge de les dones en tots els sectors econòmics”. Representants de les tres associacions han destacat que “juntes sumem més i unides som més fortes”.

El programa ha inclòs dinàmiques de fer contactes, una visita a les instal·lacions de Baleària i una xarrada a càrrec de Vicente del Bosque, exseleccionador nacional, centrada en lideratge, gestió d'equips i valors.

També et pot interessar

stats