El veïnat d’Ondara rep emocionat Nebulossa després d’Eurovisió
Al voltant de tres-centes persones esperaven el duo a la plaça de l’Ajuntament, on han corejat "Zorra"
Nebulossa ha arribat este dilluns a la vesprada al seu poble, Ondara. Al voltant de tres-centes persones els han esperat a la plaça de l'Ajuntament en una rebuda improvisada i molt emotiva. La cantant no ha pogut amagar les llàgrimes en veure tanta gent que els esperava i s'ha abraçat als seus familiars.
En la plaça, samarretes de "Zorra", confeti i la cançó que els ha portat al Festival d'Eurovisió, i que a Ondara canta tothom. Des del balcó, Mery Bas i Mark Dasousa els han donat les gràcies per tot el suport i el caliu que els han donat en tot moment.
En declaracions a À Punt Notícies, el duo d’Ondara ha assegurat que dos dies després de representar Espanya a Malmö (Suècia) no estan cansats físicament, però sí emocionalment, i han reconegut que al llarg d’este temps s’han sentit “molt volguts”.
Més llegit
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Nuvolositat en augment, a l'espera de ruixats dijous
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Ruixats i tempestes a la vista
-
L’associació de víctimes mortals de la dana, al Congrés: “Mazón va anunciar ahir la dimissió, minora això el nostre dolor? Sincerament, no”
-
Quins són els terminis per a elegir nou president o presidenta de la Generalitat?