Rosalía converteix en èxit un tema sense haver-lo llançat
‘Despechá’ ha arribat aquesta matinada a les plataformes de música i ja es postula com a cançó de l’estiu
Rosalía continua convertint en or tot el que toca. La seua última gesta ha sigut aconseguir fer un èxit d’una cançó que encara no havia publicat.
Despechá no estava gravada ni es podia trobar en plataformes musicals. De fet, fins fa molt poc no tenia ni títol oficial, però ha estat ben present en la gira Motomami i a mitjan juliol va publicar un vídeo de 35 segons on sonava la cançó en els seus perfils d’Instagram i TikTok.
Precisament TikTok –que permet reutilitzar els àudios d’altres persones per a fer vídeos propis– ha sigut clau en l’èxit de Despechá. Poc després de pujar aquest vídeo, tot el món estava fent la seua pròpia versió, i així, una cançó que encara no s’havia llançat oficialment, ja estava en boca de tots i totes.
Quan per fi l’ha publicat en les plataformes musicals aquesta matinada ha començat a acumular reproduccions sense parar. A hores d’ara el videoclip ja té més 700.000 reproduccions en YouTube. Ha sigut tan gran l'acollida que Despechá ja és ferma candidata a ser la cançó de l'estiu i posarà banda sonora a més d’una nit d’aquest estiu.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Mazón diu que ara mateix no es planteja canviar zones de predomini lingüístic